مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:272022-07-31سياسي

فارس من| وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه ها از نگاه عاملی


دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اجرای با جدیت قانون حجاب و عفاف در دانشگاه ها، گفت: قانون حجاب و عفاف برای صیانت از حریم و حقوق دختران و زنان این مرز و بوم تنظیم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار اجرای قانون حجاب و عفاف در دانشگاه ها شده اند.

سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره چگونگی اجرای قانون حجاب و عفاف در دانشگاه ها، گفت: اجرای قوانین در دانشگاه ها برعهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و براین اساس قانون عفاف و حجاب نیز از سوی این وزارتخانه در دانشگاه ها اجرا می شود زیرا وزارت علوم مجری قوانین در دانشگاه ها است.

وی ادامه داد: البته هنوز زود است که درباره وضعیت اجرای این قانون در دانشگاه ها در سال تحصیلی فعلی قضاوت کنیم اما به نظر می رسد در این سال تحصیلی رعایت مصوبات حجاب و عفاف در دانشگاه ها با جدیت بیشتری دنبال می شود.

* قانون حجاب و عفاف برای صیانت از حریم و حقوق دختران و زنان این مرز و بوم تنظیم شده است عاملی درباره چگونگی نظارت بر اجرای قانون حجاب و عفاف در دانشگاه ها، اظهار داشت: طبق مصوبه حجاب و عفاف، وزیر کشور مسوولیت اجرایی سازی مصوبه را برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه ها از نگاه عاملی

فارس من| وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه ها از نگاه عاملی